Tuesday 3 January 2012

Sedih.

Aku rasa aku sorang jew yang sedih sikit, sadisss betul dan saya Okay.
Aku doakan kau tak kena buli dekat sana LOL.
Cari jodoh kontrak dekat sana sama macam muka Triple A okayyy.
Good. *muka bongkak*
Nanti aku kirim salam dekat tembel, then suruh tembel kirim salam dekat Triple A.....


aku main pakai ambil jew....
yela nak nampak biar dramatik sikit -.-
jealous much.....

Selamat berjuang untuk negara doe. Hihi
Majulah remaja untuk negara.
Btw, tadi hantar kau okay best gilaa. free free jew aku/Qyra dapat kutuk orang. haha
then dapat cuci mata.... lala searching... haha bodoh
macam-macam orang aku nampak wooo
kau kat sana ada Miza, Bobot, Adlan.
kau jangan buli Miza, dah lah dia tuh lembut,manjaa..
kalau nak berak/kencing  jangan lama-lama
jadahnya orang yang nak tunggu kau tuh
faham?
Ingat?
Nanti aku menyusul kau.
Bulan 5, mungkin laa.
Jangan risau.....
Aku dah tak ada kawan nak cerita pasal korean, lagu korea, e-pop bagai
tak apa aku simpan segala link lagu korean untuk kau  Hahaha
Dia orang buli aku, siapa nak back up aku nii doe? Hahahaha
Kita orang dekat sini merindui kau.
Balik sini aku tahu badan kau dah ketak-ketak. *tunjuk muscle* bodoh! LOL
Last gambar hewhew.


cantik jew eh kau, tengok betapa semangatnya kau kan? 
LOL


Nih last gambar kita.


Kau nampak kita orang yang eksaited hantar kau semua.
yelaaa kita org setia kawan...

Tahun baru china balik kita keluar, nanti aku ambil kau naik "mercedess" tau tak pun Lamborghini LOL
kalau lesen dah dapat laa.
kita bukan Less kan dayah tapi kawan rapat. Qyra/Ainur jealous sebab tuhh dia cakap centuu.
Okay itu jew kot. Sorry okay kau pergi sana cari Less kau Hahahahaha bukan aku lagi bodoh bodoh ahh.
Byee take care babe I always love you very much as my the best friends :')


2 comments:

  1. takyah nak nagis sangatlaa kan , bukan kau ke bajet tak nagisss hahaaha XD okay kita sama-sama nangisss......

    ReplyDelete

Sila tinggalkan Comment.