Thursday 20 December 2012

21.12.12

Sepatutnya hari ni hari yang boleh happy kan aku! Tapi tak pun. Harini budak matrik cuti, dorang balik. Awak pun balik ye? Okay have a save journey sayang. Takecare! Harini pun result aku keluar. Hmm tak tahu nak cakap apa. Kecewa! Tapi, I just need you okay nowwwwwww!

Cuti kali ni memang sangat nak jumpa, tapi mungkin takde rezeki kot nak jumpa. It's okay. Kalau kita je yang yeye nak jumpa. Takboleh jugakkan! Kalau dah orang benci nak buat macam mana. Memang salah aku sebab maki dia, kata aku pun kesat. Tapi, masa tu aku tengah dalam keadaan marah fahamlah sikit. Nama pun perempuan. Its normally. Aku pun dah minta maaf aite? mungkin maaf tak cukup.


Serious talk. Sebulan dah tak jumpa. Kali ni memang ada peluang nak jumpa tapi malangnya gaduh. Hmm memanglah tak dapat jumpakan sayang? Memang dah rasa awak tak nak jumpa. Dah tak tahu nak cakap apa. Kalau tak jumpa takpelah. Lagipun dia balik ni bukan nak jumpa kau pun, dia nak jumpa family dia. Just nak cakap, Jaga diri baik baik. Kirim salam ayah ibu. Kalau ada rezeki kita jumpa. IshaaAllah. Malas nak fikir negative, fikir positive jelaa jalan terbaik kot. Rindu? memang rindu. sangat sangat rindu tapi? hahaha it's okay lah aishah! stay strong bebeh! Watch out!







0 comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan Comment.